lunes, 20 de abril de 2020

EF: QÜESTIONARI "OBJECTIU 40 MINUTS" - SETMANA DEL 13 AL 19 DE MARÇ

Hola a tothom!

Ací us deixe el qüestionari on heu de registrar les activitats físiques que vau fer la setmana passada:
Seguiu treballant igual de bé que fins ara! I recordeu, estar a casa no és una excusa per a fer moure'ns.


També teniu l'enllaç a la pàgina d'educació física del blog:

No hay comentarios:

Publicar un comentario

                                                    IMPORTANTE EL PRÓXIMO MARTES HAY QUE ENTREGAR LOS TRABAJOS.

INICIO